Playlista

środa, 16 marca 2016

..gdy pada deszcz




Myślisz o mnie, gdy pada deszcz..
Zamykasz oczy i widzisz mnie.. Nieidealną lecz prawdziwą.
Przywołujesz to, co odeszło i starasz się nie zadawać pytań, na które nie ma dobrych odpowiedzi..
A ja.. W każdej kropli deszczu ukryta, bezustannie dążę do niemożliwego.. i czasami mam wrażenie, że Cię słyszę, ale im dłużej tu jestem, tym głośniejsza jest cisza, i..
Myślę o Tobie, gdy pada deszcz..
W każdej jego łzie czuję, widzę, pragnę, często wspominam.. I wciąż ukrywam słowa w miejscach, w których nikt ich nie odnajdzie..
Dni, momenty, spojrzenia, wyznania. Piękno i ból..
A Ty.. Myślisz o mnie, gdy pada deszcz..
Czujesz mnie pod skórą. Do bólu, dotkliwie, przejmująco.. Nie chcesz i chcesz, zapomnieć o mnie.. na dobre uwolnić się..
I wiem, że czasem zastanawiasz się, czy ja również, choć przez chwilę, myślę o Tobie, gdy pada deszcz..
I teraz już wiesz, że tak jest, że myślę o Tobie ..gdy pada deszcz..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz