Playlista

środa, 21 września 2016

Pomiędzy pragnieniami, na jedynym marzeniu zawieszonymi..


I powiedz mi...
Czy czasami jeszcze szukasz mnie wśród ludzi...
I czy to jest tylko deszcz, czy to są łzy...
Wyciągam swoje ręce, lecz Ty jesteś daleko...

Zniknę jak deszcz w piasku...
Zabłysnę wśród gwiazd...
Zamknij oczy, a uda Ci się dotknąć mnie...
Mówią, że nie można narodzić się na nowo...
Łatwo mówi to ten, kto nie spotkał Cię w rzeczywistości..
 


Z bezsennymi nocami przy świetle świec...
I z Tobą, gdy dajesz mi czystą, bezgraniczną miłość...
Z odczuwaniem żaru namiętności...
Podczas gdy wszystko inne jest tak odległe...
I unoszę się daleko... nieruchoma...
I tak się przywiązałam, tak się zagmatwałam...
w nieskończonych okolicznościach...
A teraz... jesteś Ty przede mną, delikatną i prawdziwą...
Która znajduje wolność w morzu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz